LITERATÚRA
ŠVEC, Vlastimil: Význam diagnostiky učitelova pojetí výuky v jeho pregraduální přípravě. Pedagogika 45, 1995, č.2, s.164-169
ŠVEC, Štefan: Základné pojmy v pedagogike a andragogike. Bratislava : IRIS 1995. ISBN 80-88778-15-8
ŠVEC, Štefan: Metodológia vied o výchove. Bratislava : IRIS 1998. ISBN 80-88778-73-5 (III.časť, kap 18.19.20. IV.časť: 25. 26. 27)
TRAIN, Alain: Specifické poruchy chování a pozornosti. Praha, Portál, 1997.
VAŠEK, Štefan: Špeciálnopedagogická diagnostika. Bratislava : SPN 1995. ISBN 80-08-02056-3
WALTER, H.J. – HAERTEL, G.D.: The International encyclopedia of Educational Evaluation. Oxford, Pergamon 1990.
WENZEL, Achill: Začiatočné vyučovanie. Bratislava : SPN 1993.
ZELINA, Miron: Humanizácia školstva. Bratislava :1993, s.32-34.
ZELINA, Miron: Stratégie a metódy rozvoja osobnosti. Bratislava : IRIS 1996. ISBN 80-967013-4-7
ZELINKOVÁ, Olga: Poruchy učení. Praha : Portál 1994, ISBN 80-7178-096-0